Τρίτη, 17 Οκτωβρίου 2017

To πρόγραμμα του συνεδρίου

Τρίτη, 22 Μαΐου 2012

08.45 - 09.15

Προσέλευση - Εγγραφές

09.15 - 09.30

Εισαγωγή στο συνέδριο

Session 1: Τάσεις για την αγορά μόδας και το ελληνικό ρούχο
09.30 - 09.50
Keynote presentation

"Ανάλυση της ελληνικής αγοράς μόδας"

Βασίλης Μασσέλος, Πρόεδρος Σύνδεσμου Επιχειρήσεων Πλεκτικής - Ετοίμου Ενδύματος Ελλάδος (ΣΕΠΕΕ) - Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος ΝΟΤΑ Α.Ε.

09.50 - 10.35
Keynote presentation

"S/S 2013 Macro Trends for Womenswear, Menswear & Accessories Trends"

Mujde Abdis Guclu, WGSN Country Manager, Greece, Turkey and Middle East

Εταιρείες όπως οι Marks & Spencer, Harvey Nichols, Guess, Selfridges, Benetton, Tommy Hilfiger, Diesel, Target και Next εμπιστεύονται τυφλά το WGSN για τις πάντα έγκυρες προβλέψεις του σχετικά με τα ρούχα και τα αξεσουάρ που θα «τραβήξουν» περισσότερο στην αγορά. Η επικεφαλής του WGSN για Ελλάδα, Τουρκία και Μέση Ανατολή Mujde Abdis Guclu θα παρουσιάσει στο Fashion & Beauty Business Conference τα insights της για αντρικά και γυναικεία ρούχα και αξεσουάρ που θα φορεθούν περισσότερο το επόμενο καλοκαίρι.

10.35 - 11.20
Συζήτηση πάνελ

"Επαναπροσδιορίζοντας το 'made in Greece' ρούχο"

Παντελής Αβραμίδης, Αντιπρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος ATTRATTIVO A.E.E. - Αντιπρόεδρος ΣΕΠΕΕ (Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Πλεκτικής & Ετοίμου Ενδύματος Ελλάδος)

Βασίλης Μασσέλος, Πρόεδρος Σύνδεσμου Επιχειρήσεων Πλεκτικής - Ετοίμου Ενδύματος Ελλάδος (ΣΕΠΕΕ)

Νίκος Καυκαλάς, Ιδιοκτήτης και CEO KAFKALAS FASHION GROUP και Μέλος Δ.Σ. Συνδέσμου Κατασκευαστών Ετοίμων Ενδυμάτων (ΣΚΕΕ)

Ρίτα Αττάλα, σχεδιάστρια, δημιουργός του fashion brand RATT

Έφη Σαρλάνη, Ιδιοκτήτρια εταιρείας Danoff

Συντονίζει η Elis Kiss, Δημοσιογράφος, Η Καθημερινή (English Edition)

11.20 - 11.50

Coffee break

Session 2: Τάσεις και στρατηγικές retail για την αγορά ομορφιάς
11.50 - 12.50
Keynote presentation

"Autumn/Winter 2013-14 Forecast Trends"

Lan Vu, Founder, Beautystreams

Michael Nolte, Creative director, Beautystreams

Όλες οι τάσεις σχετικά με χρώματα και στυλ σε makeup, μαλλιά, αρώματα, συσκευασίες καλλυντικών, νύχια και visual merchandising, σε μια ολοκληρωμένη ωριαία παρουσίαση. Οι Lan Vu και ο Michael Nolte, ιδρυτής και creative director αντίστοιχα της Beautystreams θα δώσουν τις προβλέψεις τους για την «όμορφη» πλευρά της σεζόν Φθινόπωρο - Χειμώνας 2013 - 2014, μέσα από πρωτόλεια videos και φωτογραφίες.

12.50 - 13.30
Συζήτηση πάνελ

"Η ελληνική αγορά καλλυντικών: Προκλήσεις και προοπτικές"

Θεόδωρος Γιαρμενίτης, Πρόεδρος Πανελληνίου Πανελληνίου Συνδέσμου Βιομηχάνων & Αντιπροσώπων Αρωμάτων και Καλλυντικών (ΠΣΒΑΚ)

Αναστάσιος Βάββας, Διευθύνων Σύμβουλος FLAX

Session 3: Στρατηγικές marketing και λιανικής πώλησης για τις αγορές μόδας και ομορφιάς
13.30 - 13.45

"Ο ρόλος των fashion logistics στη βιομηχανία μόδας"

Δήμητρα Πατσιώτη, Υπεύθυνη δημοσίων σχέσεων και quality service, Omonia Trans

13.45 - 14.45

Lunch break

14.45 - 15.30
International speaker

"Omnichannel in Vogue"

Isabel Cavill, Senior Retail Analyst, Planet Retail

To concept του omnichannel, δηλαδή της ολιστικής προσέγγισης του καταναλωτή μέσα από όλα τα κανάλια διανομής -φυσικό κατάστημα, e-commerce, mobile, κατάλογος, τηλεόραση κλπ.- είναι η επόμενη φυσική εξέλιξη του retail, στην εποχή των smartphones applications και των social media. Η Isabel Cavill, Senior Analyst της Planet Retail, με περιοχή ευθύνης την αγορά μόδας και τα πολυκαταστήματα θα παρουσιάσει τις στρατηγικές προσαρμογής των fashion και beauty brands στα νέα δεδομένα της αγοράς λιανικής.

15.30 - 16.15
International speaker

"Societal & Consumer Trends 2012+"

Sean Pillot de Chenecey, Social/Cultural/Concept/Trends Research, Director of Captain Crikey

Η προσαρμογή του branding των εταιρειών μόδας και ομορφιάς στα δεδομένα συμπεριφοράς καταναλωτή που δημιουργεί η οικονομική κρίση (κοινωνική οργή, «ενοχή» απέναντι στην κατανάλωση, ανάδειξη του ethical fashion) είναι το κεντρικό θέμα της παρουσίασης του Sean Pillot de Chenecey ή αλλιώς «Captain Crikey» στο Fashion & Beauty Business Conference.

16.15 - 17.00
International speaker

"Fashion Industry and Social Media: Love at Second Sight"

Yuli Ziv, Ιδρυτής και CEO, Style Coalition

Η ενσωμάτωση των ανερχόμενων Pinterest και Instagram (των ιδανικών social media για την προβολή fashion και beauty brands) στις καμπάνιες των εταιρειών μόδας και ομορφιάς, αλλά και η δημιουργική συνεργασία με fashion bloggers είναι τα κεντρικά σημεία της παρουσίασης που θα πραγματοποιήσει η Yuli Ziv στο Fashion & Beauty Business Conference.

17.00 - 17.15

Συμπεράσματα - Κλείσιμο συνεδρίου

  • ΤΙΜΗΤΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ
  • ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΗΣ
  • ΧΟΡΗΓΟΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
  • ΧΟΡΗΓΟΣ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
  • ΧΟΡΗΓΟΣ ΕΚΤΥΠΩΣΕΩΝ
  • OFFICIAL PUBLICATIONS