Τρίτη, 12 Δεκεμβρίου 2017

Ανάλυση θεματολογίας

Η θεματολογία του συνεδρίου είναι επικεντρωμένη στο trend forecasting για τις αγορές μόδας και ομορφιάς, στα νέα μέσα επικοινωνίας με το κοινό (και ιδιαίτερα στα social media) και στις στρατηγικές retail που ανταποκρίνονται στα σύγχρονα πρότυπα κατανάλωσης, με έμφαση στα πολυκαταστήματα και το ηλεκτρονικό εμπόριο.

Πιο συγκεκριμένα, το συνέδριο δίνει απάντηση σε ερωτήματα όπως:

  • Ποια είναι τα χρώματα και τα στυλ που θα διαμορφώσουν τις τάσεις για τις επόμενες σεζόν;
  • Ποιες είναι οι σημαντικότερες αλλαγές στις συνήθειες των καταναλωτών και πώς αναμένεται να επηρεάσουν τις επιλογές τους στο μέλλον, όσον αφορά τα fashion και beauty brands;
  • Με ποιον τρόπο μπορούν οι επιχειρήσεις fashion, beauty και retail να αξιοποιήσουν με τον καλύτερο τρόπο τα social media και fashion blogs προκειμένου να προσεγγίσουν τον καταναλωτή;
  • Πως αναμένεται να διαμορφωθεί ο retail «χάρτης» της ελληνικής αγοράς όσον αφορά τη διάθεση προϊόντων μόδας και ομορφιάς (πολυκαταστήματα, malls, e-commerce)
  • Ποια είναι τα best practices για τη διάθεση fashion & beauty brands στα κανάλια λιανικής σήμερα;
  • ΤΙΜΗΤΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ
  • ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΗΣ
  • ΧΟΡΗΓΟΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
  • ΧΟΡΗΓΟΣ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
  • ΧΟΡΗΓΟΣ ΕΚΤΥΠΩΣΕΩΝ
  • OFFICIAL PUBLICATIONS